خبرنامه به روز و تخصصی سئو

به خبرنامه به روز و تخصصی سئو خوش آمدید

برگزاری آزمون مجدد برای غایبان امتحانات حضوری – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از صدا و سیما ، خسرو ساکی س askedالات آزمون مقدماتی را مطرح کرد. نه درجه وی گفت: این یک کلاس دوازدهم روستایی و کشوری است: “یادگیری دانش آموزان در آموزش مجازی پایه ای برای طراحی سوالات امتحان است. حضور دانش آموزان در پایه های 9 و 12 خواهند …

برگزاری آزمون مجدد برای غایبان امتحانات حضوری – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://online-mag.ir/2021/05/برگزاری-آزمون-مجدد-برای-غایبان-امتحان/ مجله آنلاین Mon, 10 May 2021 13:17:37 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/05/برگزاری-آزمون-مجدد-برای-غایبان-امتحان/ به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از صدا و سیما ، خسرو ساکی س askedالات آزمون مقدماتی را مطرح کرد. نه درجه وی گفت: این یک کلاس دوازدهم روستایی و کشوری است: “یادگیری دانش آموزان در آموزش مجازی پایه ای برای طراحی سوالات امتحان است. حضور دانش آموزان در پایه های 9 و 12 خواهند …

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از صدا و سیما ، خسرو ساکی س askedالات آزمون مقدماتی را مطرح کرد. نه درجه وی گفت: این یک کلاس دوازدهم روستایی و کشوری است: “یادگیری دانش آموزان در آموزش مجازی پایه ای برای طراحی سوالات امتحان است. حضور دانش آموزان در پایه های 9 و 12 خواهند بود و سوالات براساس هر دو پایه پرسیده خواهد شد. آموزش دیدن در زمینه نواحی تاج قرمز به این معنی است که همان آموزش از راه دور نیز طراحی خواهد شد.

وی گفت: 30٪ محتوای کتاب درسی آزمون حضور نمرات 9 و 12 حذف شده است. این توسط دانشجویان در سیستم سازمان برنامه تحقیقاتی قابل حذف است. طراحی شده به آموزش oerp.ir در قسمت کتاب درسی مراجعه کنید.

ساکی افزود که این سیستم همچنین از حذف كتب درسی در سایر مقاطع تحصیلی خبر داده است. نمره امتحان نهایی سه هفته پس از اعلام نتایج به موسسه سنجش ملی ارائه می شود و بر عملکرد علمی دانشجو تأثیر می گذارد.

مدیر مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزش در آموزش و پرورش افزود: نه درجه در مدرسه و دانش آموزان کلاس 12 شما نزدیکترین مدرسه محل اقامت شما را آزمایش می کند.

ساکی گفت: “تست” حضور سنجش سراسری کلاس ششم بصورت آزمایشی انجام می شود و فقط 10٪ دانش آموزان را شامل می شود و بر سرنوشت تحصیلی آنها تأثیری ندارد

وی افزود: دانش آموزان از ماسک و دستکش استفاده می کنند ضد عفونی کننده ، اما برای دانشجویانی که این را دارند دستگاه لطفا با من نیای نقاب زدن و دستکش با در نظر گرفتن عکس متخصصان بهداشت در هر مدرسه دسترسی دانش آموزان را کنترل می کنند و از تجمع دانش آموزان در زمین بازی یا راهروها جلوگیری می کنند.

وی گفت: کد ملی همه دانشجویان در اختیار ستاد ملی کرونا قرار گرفته است تا دانشجویان مشکوک به بیماری بتوانند از دانشجویان دیگر جدا شده و در مکان های مختلف یا در زمان های مختلف برده شوند.

آموزش مدیر این مرکز ، که کیفیت آموزش را ارزیابی و نظارت می کند ، افزود: “بازرسان وزارت بهداشت همچنین می توانند از منطقه بازرسی بازدید کنند تا ببینند آیا در آن منطقه مشکلی وجود دارد.”

ساکی گفت: “متوسط ​​حضور دانش آموزان در هر منطقه آزمون در مناطق روستایی و مناطق با تراکم کم تا 50 و میانگین حضور دانش آموزان در مناطق شهری تا 120 است. حداکثر زمان حضور در آزمون 60-90 است دقیقه. “سال گذشته نیز در امتحانات پایه نهم و دوازدهم شرکت کردم. برگزار شد و هیچ مشکلی گزارش نشده است.

او درباره علت است حضور امتحانات پایه 9 و 12 گفت: امتحانات پایه نه درجه تأثیر بر رشته های دبیرستان و هنرستان و گزینه های امتحان پایه 12 برای کنکورهای سراسری ، نمرات امتحانات مجازی نمی تواند معیار دقیقی برای انتخاب رشته ها یا عملکرد تحصیلی دانش آموزان باشد.

[ بازدید : 137 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 ] [ 10:01 ] [ کارلا ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]